Smärta hör till!

Internet nere...Tur man ha mobilt bredband oxå :D
Ute å red finhästen igår..Men de sluta ju som de sluta. Hela ridturen hade hon varit såhär: Tre steg framåt, stanna, andas!Andas!Andas! Två steg bakåt. Andas!Andas!Andas! Tre steg framåt... Förutom mot slutet då hon fick syn på sina älskade hästvänner, då kunde hon minsann gå normalt igen. Så mot slutet tänkte jag att vi tar en liten galopp. Å nog fick jag en galopp nog! Och mer därtill! "Nerförsbacke! Värsta tillfället att bocka!" Tjohoooooo så låg ja på marken..Hade jag haft sadel hade de kanske gått men, igår va jag chanslös! :P Låg kvar några sekunder och kände efter så att jag inte brytit något. Satte mig upp och kollade...Puh, hästen stod kvar! Hästen stirrar på mig och när jag reser mig så...HAHAHAHA, du kan inte ta mig! Full fart hemåt!
-MAAAAAAKKAAAAAAAAN, catch the horse!!! Yes, han fick henne... Ajj, va ont jag har i huvet, ajja..
Tar av hästarna grejjerna och släpper dom på stora betet. Går in, får upp konstiga bilderi huvudet, trodde jag drömde där ett tag. Äsch vafan, jag är hästtjej, då ska man få ont!?
Sätter igång en film, hur pigg som helst men vill helst inte leva, så försöker somna ändå trots att Makkan säger att jag inte ska göra det utifall att jag fått en liten hjärnskakning. OCH!? Låt mig sova!
Kan ändå inte sova spec bra, sjukt ont! Makkan hämtar värktablett och hink, mår åt helvete! Får efter mycket sjå ner ena halvan värktablett, den andra tappar jag i hinken...hmm, den vill jag inte ha längre! Försöker sova men mår åt helvete hela natten, itne sovit mycke inatt alltså!
Ursäkta att jag blandade typ 100 olika tidsformer, men orkade inte anstränga mig, nu ska jag ta och döda min onda kropp! Hehe..
Btw, imrn ska jag jobba men tror jag ska ta å byta bort så jag slipper jobba imrn, kmr ha så jävla ont! Mamma, pappa och Wilma far iaf t byske havsbad, och dom kommer hem på söndag med en liten hund! Hon är sjukt söt vill jag lova!
Kmr slänga upp bilder på valpen när vi fått hem henne, men nu ska jag gå! Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0