Forever I pray those beautiful eyes wanna fall upon me

Ärligt talat, jag vill orka skriva här, och har tänkt göra det varja gång jag har datan, men ångrar mig alltid när jag inser hur drygt det är att skriva med skärmtangentbordet. Men nu jävlar är det lov och jag får ta mig lite extra tid till det, även om det är jobbigt ;)
Vart i btk/åbyn i helgen då, skulle ut på byn och "leka" fredagkväll med Claudia & CO, men självklart drog hon t Fredde på "fest", så var på byn med Tobbe, Mogge och G ett tag innan jag oxå drog t Fredde där man mest bara satt och tog det lugnt, fick dit Makkan som hade Fanny och Simon i släptåg, sen tog vi och åkte lite bil med Makkan och så :P Sen blev det hem t Claudia och sängen för mig och henne, upp tidigt på morgon och hem med bussen. Några timmars sömn innan jag drog t Åbyn på fest, hehe, mötte bla pappas halvbrors halvbrors halvbror, invecklat, men han var iaf inte nykter och helt faschinerad av att jag var "pappas dotter" ;) Tror fan att jag var den enda nyktra där den kvällen/natten, men no problems lixom :) Gillar mina fyllevänner haha xD Äre fest så äre :P
Makkan skjutsade iaf hem mig igår vid 15.30, gick och duscha och åt middag, la mig på sängen och läste och sen somna jag vid 19.30-20 tiden.. Sov till typ halv 9 imorse, låg kvar någon timma innan jag klev upp och läste igen xD Datorn nu någon halvtimma och ska snart gå å städa på rummet :P ÄLSKAR LOV!<3 Nu for resterande delar av familjen iväg på egna äventyr så nu blir jag ensam här hemma, kanske ska gå ut och sätta mig ett tag oxå, sol och några plusgrader ute! VÄRMEEEE!!!<3 Hehe :) Fast blåser typ stormvindar xD
Aja, hoppas på bättre uppdatering i fortsättningen iaf!
Btw 1. MIN ÄLSKADE ÄLSKLING HAR GÅTT SÖNDER! :'(:'(:'( (min mobil) jag tar mitt liv! ;( miss it!
Btw 2.  jag och Makkan 1 månad i lördags!♥

Empire State of Mind- Jay-z ft Alicia Keys


Pözz

Kommentarer
Postat av: Makkan

Älskar dig gumman! :] <3

2010-03-08 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0