Avreaktion

Visst är det väl ändå lite märkligt...?:
Trots att man varit hemma och sjuk har jag gjort en jävla massa för att få mamma lite glad när hon kmr hem;
*5 km promenad med hunden
*Tvättat 1 maskin handdukar och 1 maskin vittvätt
*Diskat alla smutsiga stekpannor
*Plockat ur diskmaskinen och fyllt den igen
*Rengjort alla vattenflaskor och SodaStreamflaskor
*Sköljt ur alla mjölk-och filförpackningar(typ 10 st)
*Sköljt alla metallförpackningar
*Rengjort spis, bänkar, bord
*Slängt en jävla massa skräp som låg utspritt i köket..
*+läst typ 200 sidor ur en bok som jag ska recencera
Ja, det är väl typ det jag kan komma på-men vad är tacken?
-Jo, hon glömmer sjukanmäla mig så jag får skolk+att det första hon gör när hon kmr hem är att klaga för att jag glömt RIDHJÄLMEN framme, och intefan märker hon allt jag gjort..Lr ja, klagar lite över att man måste öppna filförpackningen mer när man sköljer ur den...
VET INTE OM JAG SKA SKRATTA LR GRÅTA! ORKAR SERIÖST INTE!

Old pic
Förlåt att jag ALDRIG GÖR NÅGOT HÄR HEMMA!

Wow, vilken sensation! Nu märkte hon att jag torkat bänken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0