I can do it anywhere!

jag sa att jag skulle uppdatera idag, ellerhur?! Så jag måste ju hålla vad jag lovat!
Hyffsat lugn skoldag idag, hade praktiska nationella i biologi, gick väl så där, men jag lyckades då få ett resultat iaf(till skillnad från vissa andra) ;) Härligt väder har det varit också, så länge man satt instäng i skolan alltså, självklart går solen i moln och molnen hotar att släppa stora blöta droppar just när man är som mest pepp att fara hem och sola :(
IMORGON blir det iaf, efter mycket velande om vart vi ska vara, burträsk. Ska typ spela brännboll och massa och fest..? Typ :P Vet inte hur folket hade tänkt, men drar dit iaf. Först funderade vi om skellefteå, sen umeå, sen skellefteå igen innan vi bestämde oss för btk, haha:) Shiet va rörigt detta blev!
Aja, hade bara tänkt slänga in ett litet snabbt inlägg här, sen tänkte jag ta och städa lite eftersom syrran ska ha kalas på söndag.
Old pic;)

Harn'e håååj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0