ONTONTONT

Shit alltså, vart hemma från skolan i fredags pga att jag hade så jävla ont i magen, men vart bättre till kvällen så jag drog på fest och kände mig okay ända tills mitt på lördagen då det börja om i magen igen. Blev ännu värre igår och nu idag har det fan varit värst av alla dagar :( Just nu mår jag väl hyffsat och hoppas att det håller i sig, inte kul att må så dåligt :( Typ inte sovit ngt på flera nätter :/
Aja, 1 vecka och 1 dag tills vi ska t Gbg, längtah som saaaaatan ;) Måste bara bli bra i magen så jag kan he mig ut och sälja alla sockar och godisar ;) Annars blir det inge fickpengar :(
Nu ska jag passa på å slänga mig in i duschen medan jag fortf mår så pass bra att jag kan stå upp ;)

L8r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0